ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

 

Τί είναι αυτή η εφαρμογή;

Εκτός από το να παρέχει πληροφορίες για τα προϊόντα και τα εστιατόρια μας, εμφανίζει επίσης στους χρήστες πολλές ενδιαφέρουσες προσφορές. Αυτή είναι μια εφαρμογή για τους πιστούς πελάτες της McDonald’s .

Δεν έχω σύνδεση στο διαδίκτυο, δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω την εφαρμογή.

Η σύνδεση στο διαδίκτυο είναι απαραίτητη, για να βεβαιωθείτε ότι βλέπετε τις πιο πρόσφατες πληροφορίες στην εφαρμογή.

Η εφαρμογή μου δεν δουλεύει.

Αν συμβεί αυτό, σας προτείνουμε:

  • Επανεκκινήστε το τηλέφωνο σας .

  • Αν αυτό δεν δουλέψει, τότε κάνετε απεγκατάσταση της εφαρμογής.

  • Καλέστε στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών για βοήθεια.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω την εφαρμογή της McDonald s σε τάμπλετ; Έχω πολλές συσκευές, μπορώ να χρησιμοποιήσω την εφαρμογή στις συσκευές μου;

Η εφαρμογή της McDonald’s είναι σχεδιασμένη για να χρησιμοποιείται μόνο σε τηλέφωνα.

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

 

Έχω ενεργοποιήσει την προσφορά όμως δεν είχα αρκετό χρόνο για να την εξαργυρώσω. Μπορώ να την ενεργοποιήσω ξανά ;

Δυστυχώς σε αυτή την περίπτωση, η προσφορά χάνεται καθώς υπάρχει συγκεκριμένος χρόνος που μπορείς να την εξαργυρώσεις όταν πατήσεις πάνω στην προσφορά. Κάποιες προσφορές μας είναι επαναλαμβανόμενες, παρακαλώ όπως δείτε τους όρους και προϋποθέσεις.

Όταν ενεργοποιώ μια προσφορά το χρυσό νόμισμα και το χρονόμετρο δεν φαίνονται και η σελίδα που περιγράφει την προσφορά κλείνει.

Εάν έχετε ενεργοποιήσει την προσφορά στο τηλέφωνο σας μέσω κάποιου άλλου λογαριασμού, αυτό είναι πολύ πιθανόν να συμβεί αφού είναι αδύνατο να ενεργοποιήσετε την ίδια προσφορά δύο φορές από το ίδιο τηλέφωνο αλλά με διαφορετικό λογαριασμό.

Εάν αυτό δεν ισχύει παρακαλώ επικοινωνήστε στο Contact Us

Γιατί δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω 2 προσφορές για την ίδια συναλλαγή;

Σε αυτό το στάδιο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο 1 προσφορά για κάθε συναλλαγή.

Πως θα γνωρίζω ότι υπάρχει νέα προσφορά διαθέσιμη;

Έχουμε καινούργιες προσφορές συχνά! Για να μην χάνετε τις τελευταίες μας προσφορές, μπορείτε να ενεργοποιήσετε τις ειδοποιήσεις της εφαρμογής μας και να ενημερώνεστε όταν υπάρχουν νέες προσφορές στην περιοχή σας.

Έχω ξεχάσει το κωδικό πρόσβασης και την ηλεκτρονική μου διεύθυνση. Τί μπορώ να κάνω;

Μπορείτε να επαναφέρετε τον κωδικό σας καταχωρώντας την ηλεκτρονική σας διεύθυνση στο μενού του ‘Ο Λογαριασμός μου’ μέσα στην εφαρμογή.

Σε περίπτωση που έχετε ξεχάσει την ηλεκτρονική σας διεύθυνση ή δεν λάβετε τον σύνδεσμο, επικοινωνήστε μαζί μας στο Contact Us

Γιατί τα McDonald s θέλουν να γνωρίζουν τον αριθμό τηλεφώνου μου;

Ο αριθμός του τηλεφώνου σας μας δίνει την δυνατότητα να σας αναγνωρίζουμε ως ένα μοναδικό πελάτη και μας βοηθά να αποφεύγουμε την δημιουργία πολλαπλών λογαριασμών. Τα Μ cDonald ’ s δεν θα τον χρησιμοποιήσουν ποτέ για εμπορικούς σκοπούς.

Ο κωδικός μου φαίνεται σαν 4 τελείες ---- όμως περιέχει περισσότερους χαρακτήρες. Έχει καταχωρηθεί ο κωδικός μου;

Ναι! Οι 4 τελείες απλά δείχνουν ότι ο κωδικός σας έχει καταχωρηθεί ανεξάρτητα του πόσο μεγάλος είναι. Θα μπορείτε να επαναφέρετε τον κωδικό σας από το μενού ‘ O Λογαριασμός μου’ σε περίπτωση που τον ξεχάσετε.

Θέλω να διαγράψω τον λογαριασμό μου

Κανένα πρόβλημα! Απλά επικοινωνήστε μαζί μας στο Contact Us και θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατόν.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω την εφαρμογή και σε άλλες χώρες;

Ναι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή σε άλλες χώρες. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να διευκρινίσετε σε ποια χώρα βρίσκεστε μέσω των ρυθμίσεων της εφαρμογής.

Μπορώ να μοιραστώ τις προσφορές με άλλους;

Η εφαρμογή της McDonald’ s και η πρόσβαση σε διαθέσιμες προσφορές συνδέονται αυστηρά με τον λογαριασμό που έχετε δημιουργήσει. Μπορείτε όμως να ενθαρρύνετε τους φίλους σας να κατεβάσουν την εφαρμογή – είναι δωρεάν και μπορούν να απολαμβάνουν τις προσφορές που υπάρχουν σε αυτή.